Benz 26-2 26 jaar geworden
Geplaatst: ma feb 27, 2012 4:48 am
Hallo mede benzers mij Benz is gister 26 jaar geworden vorige week heeft ie zijn verwenpakket al gehad : nieuwe olie nieuw oliefilter nieuw luchtfilter nieuwe bougie's nieuwe remolie en nieuwe cardanolie kan ie weer een jaartje vooruit
en bevalt nog steeds perfekt word elke dag gebruikt en loopt nog heerlijk de 6 cilinder in lijn op LPG
die probleemloos werkt ook met de kou van een paar weken terug wat wil een mens nog meer er staat nu 130000 op de klok en moet nog een antal jaartjes mee dat moet ook wel lukken op naar de 27 groet R
en bevalt nog steeds perfekt word elke dag gebruikt en loopt nog heerlijk de 6 cilinder in lijn op LPG