goeiedag.. de kabelboom van me 300D 1986 is verbrand en versmolten
nu kan ik een complete kabelboom van een 300D 24 klepper uit 1994 kope..
is die het zelfde? kan ik die gewoon inbouwe?
vr groet
Mercedes 300D
- Mart
- Silver Boarder

- Roepnaam: Mart
- Type wagen: E250T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W123 300D aut. VERKOCHT
Re: Mercedes 300D
Hoi,
Na al heel wat lezen denk ik dat dit niet gaat passen omdat er op zo'n auto meer electronica zit, maar weet het niet zeker en kan het mis hebben. Wat ik wel zeker weet dat er voor heel veel optie's een aparte kabelboom loopt behalve voor airco, die zit in de originele kabelboom verweven.
Als ik jou was zou ik bij een grote sloperij of bij een forumlid een kabelboom proberen te bemachtigen die van het zelfde type afkomt zodat je weet dat bij de nieuwe kabel alle kleuren overeen komen met de oude.
tenslotte wens ik je heel veel succes het is toch een hele klus om de hele kabelboom te vervangen.
Groetjes Mart.
Na al heel wat lezen denk ik dat dit niet gaat passen omdat er op zo'n auto meer electronica zit, maar weet het niet zeker en kan het mis hebben. Wat ik wel zeker weet dat er voor heel veel optie's een aparte kabelboom loopt behalve voor airco, die zit in de originele kabelboom verweven.
Als ik jou was zou ik bij een grote sloperij of bij een forumlid een kabelboom proberen te bemachtigen die van het zelfde type afkomt zodat je weet dat bij de nieuwe kabel alle kleuren overeen komen met de oude.
tenslotte wens ik je heel veel succes het is toch een hele klus om de hele kabelboom te vervangen.
Groetjes Mart.
-
Tonnie
Re: Mercedes 300D
Hallo,
Ik dacht dat ze ook bij TE-TAXITEILE te koop zijn,voor een redelijke prijs.
succes ton.
Ik dacht dat ze ook bij TE-TAXITEILE te koop zijn,voor een redelijke prijs.
succes ton.