[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
250 diesel met shake probleem uit 1986 : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 30, 2024 12:57 am

250 diesel met shake probleem uit 1986

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

250 diesel met shake probleem uit 1986

Berichtdoor HuGoBoSs » zo nov 27, 2011 10:49 am

Dag beste mensen
paar weken terug een mooie 250 gekocht van 1ste eigenaar met 175.000 op de teller
auto rijd goed schakeld goed rookt niet geen nare geluiden

en toch heb ik een probleem ja raar maar waar

als ik rij dan begint die spontaan te schudden dus inhouden en gas geven
het lijkt niet op het bonaza efect want hij doet het lang na het schakelen
gewoon als je in zijn 3 rij of in zijn 4 dan valt het goed op

Heb al een aantal dingen vervangen
2x Motorsteun
1x baksteun
nieuwe filters lucht en olie filters diesel filters
nieuwe gloeibougis
diesel retourslang vervangen bij de verstuivers

schokdempertje wat bij de brandstofpomp zit moet het pijltje naar beneden of boven wijzen ?

heeft iemand dit mee gemaakt en weet iemand een oplossing ?
HuGoBoSs
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 207
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 7:48 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: 250 diesel met shake probleem uit 1986

Berichtdoor Siloco » zo nov 27, 2011 12:08 pm

Mijn oom had ook zo een geval van shake bij de 250D van hem.
Hij heeft de ringetjes vervangen van de diesel pomp de leidingen van boven daar zitten ringetjes onder die willen met de tijd slijten.
Of misschien de tank filter die kan ook goed vies zijn zeker als die lang niet is verwisseld is.
Of als laatste de verstuivers.

Veel succes ik weet hoe irritand dat is mijn 300D heeft het ook maar alleen als die koud is in het begin dan moet ik echt weer de koppeling in trappen en weer opnieuw loslaten en gas geven.
Siloco
 


Re: 250 diesel met shake probleem uit 1986

Berichtdoor HuGoBoSs » zo nov 27, 2011 2:35 pm

@Silico
Net even die o ringen getest
motor laten draaien en remreiniger op de brandstof popm gespoten kijken of die ringen lucht van buitenaf pakken motor bleeft het zelfde draaien dus dat is het niet
denk zelf aan die schokbrekertje wat tussen de gaskabel en pomp zit :s
Motor draaid als een klokje ik begrijp het gewoon niet
tankfilter is ook schoon omdat de voorfilter gewoon knalgeel volzit met brandstof
HuGoBoSs
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 207
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 7:48 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast