[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
airco Diavia : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 2:57 pm

airco Diavia

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

airco Diavia

Berichtdoor schil1 » ma jun 18, 2012 7:53 pm

Hallo

Ik was bij Autotemp Claasen in Amsterdam voor reparatie aan m`n airco.

Deze firma is dealer van de Diavia later ingebouwde airco`s in de W124 en W201 en misschien nog wel meer mercedessen.

Naar aanleiding van meerdere berichten over de niet te bestellen blower motoren voor deze airco`s, heb ik dat probleem daar aangekaart en wat blijkt deze zijn normaal bij deze firma te verkrijgen en bij de leverancier op voorraad.
Die van de W124 blijken 113 euro te kosten.

Dus mensen met een Diavia airco niet getreurd de onderdelen zijn en blijven gewoon te koop.

Ik heb een voorbeeld van de blowermotor van de W124 bijgevoegd

Groet Jan
Bijlagen
1340045067Ndiavia023.jpg  klein.jpg
1340045067Ndiavia023.jpg klein.jpg (52.75 KiB) 885 keer bekeken
schil1
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 86
Geregistreerd: ma maart 31, 2008 9:26 pm
Woonplaats: Halfweg
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast