[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
airco, temp grens voor inschakelen? : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 10:12 am

airco, temp grens voor inschakelen?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

airco, temp grens voor inschakelen?

Berichtdoor Langeman » ma feb 13, 2012 9:35 pm

Hallo,
Iemand een idee of er een temperatuur grens is waarbij de airco niet inschakeld?
Ik heb een aut. airco en rij eigenlijk nooit in de ec stand.
Voor de vorst periode had ik last van beslagen ruiten.
Heb de airco na laten kijken, en moest gevuld worden.
Is gevuld met kleurenvloeistof zodat een eventueel lek opgespoord kan worden.
Na vulling werkte alles weer volgens de garage.
Tijdens de vordt geen last gehad van beslagen ruiten, maar vanmiddag weer wel.
Gerommeld met de standen van de airco maar wou maar langzaam wegtrekken.
In de garage thuis nog eens goed geluistred of de pomp wel inschakeld als ik hem vanuit EC stand naar aut. zette.
maar hoorde wel een duidelijk klik van inschakelen pomp.
Zou het temp verschil van in de garage en buiten het verschil maken van wel of niet inschakelen?
Buiten was het +/- 2 graden (en erg nat!), Ik heb buiten niet geluisterd of hij wel of niet inschakeld :blush:
Of zou het zo zijn dat hij inmiddels weer zover leeg is dat hij nog wel inschakeld maar vervolgens weinig meer doet?
Kan ik zelf ook kijken of ik ergens een lek zie? In de garage hebben ze daar een speciale lamp en bril voor.
Is dit na te bootsen?
Iemand?
Ik hou me aanbevolen, gr Erwin
Langeman
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten