[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
bommel : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 5:42 am

bommel

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

bommel

Berichtdoor bommel » wo dec 23, 2009 12:14 pm

Ook nieuw hier en nog niet in het bezit van een MB. Al veel merken gereden en voorkeur voor de wat klassiekere wagens boven het huidig modeblik. Rijdt nu in een C5 break erg comfortabel maar wil eigenlijk wel iets fiscaal vriendenlijks of helemaal belastingvrij. Heb hiertoe al een poging gedaan met een van alle opties voorziene SAAB 9000 CSE BJ 93. Helaas storingsgevoelig en daarom toch weer een moderner exemplaar aangeschaft. De voorkeur ligt bij Saab en Volvo maar waarom geen Mercedes vroeg ik mij af. Wat research op internet leerde dat deze robuust zijn en technisch redelik eenvoudig. Het laatste maakt onderhoud prettig. Voor ik een auto aanschaf verdiep ik mij graag in alle ins en outs vandaar ook mijn aanmelding op dit forum waar volgens mij veel kennis aanwezig is.
bommel
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron