[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
dabrock99 : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 8:21 am

dabrock99

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

dabrock99

Berichtdoor dabrock99 » vr nov 05, 2010 12:35 pm

Dag allemaal,

Laat ik me eerst maar even netjes voorstellen op dit forum. Ik rij momenteel in een 330d touring uit 2000 zonder opties. Beul van een auto, nodigt constant uit tot snel rijden. Na 160.000km bijgeklokt te hebben in dik 3 jaar, ben ik het harde en snelle wel een beetje moe.

Omdat ook mijn jaarkilometers sinds kort gezakt zijn naar zo'n 25.000 en mijn kilometervergoeding dus ook, wordt de belasting van een 330d me te hoog. Alternatief is om in een kleine diesel te rijden (ik moet er niet aan denken), op LPG (maar je schrijft bij een moderne auto dan erg veel af), of in een onverwoestbare klassieker...

Dat laatste moet 'm worden en ik heb mijn zinnen gezet op een W124 T-model uit 1985 of 1986. Nu nog een goede vinden voor een redelijke prijs! Als je ziet wat voor meuk er allemaal wordt aangeboden, dan mag je wel oppassen wat je koopt...

Wat me aanspreekt in een W124 T-modell:
- alle ruimte
- tijdloos mooi
- comfortabel
- sterk
- beetje minimalistisch rijden

Nou, ik ga hier eens wat wijzer worden en mogelijk meld ik me snel met een mooie W124!
dabrock99
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast