[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Demonteren van verlichting unit plafond : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di mei 14, 2024 7:43 pm

Demonteren van verlichting unit plafond

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Demonteren van verlichting unit plafond

Berichtdoor Franklin100 » za jan 03, 2015 9:06 am

Beste liefhebbers,
Ook ik wens jullie een ongecompliceerde, onstuimige en even zeer gezonde 2015 toe.
Kan een van jullie mij simpel uitleggen hoe ik het unit van de verlichting aan het plafond van mijn 124W uit 1991 kan demonteren.
Bij het openen van mijn portier brandt het licht niet.
Ik wil kijken of een lampje het begeven heeft.
Dank,
F.
Franklin100
 


Re: Demonteren van verlichting unit plafond

Berichtdoor Harley » za jan 03, 2015 11:32 am

de linkerkant na rechts duwen, en dan de linkerkant naar beneden halen .
gr harley
Harley
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 301
Geregistreerd: di jun 14, 2011 9:39 pm
Woonplaats: eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten