RD500sec schreef:Als je het dak open hebt, zitten dan de schroeven ik dacht 4 in de linker geleider nog vast?
De voorste schroef is een stelschroef voor de hoogte van het dak, links. De overige schroeven zijn parkers voor het bevestigen van de geleider. Aan de rechterzijde idem dito.
Als het dak gessloten is, licht het open dak aan de voorkant mooi gelijk of net onder de dakplaat van de auto?
Aan de achterkant hoort het open dak juist iets hoger (ca 1 mm), te staan dan de dakplaat, maar daar zal de opening die je hebt gefotografeerd niet van komen
Is het dakje voor te hoog en of achter te laag afgesteld, krijg je windgeruis.
Is de spoiler goed gangbaar en zit hij goed bevestigd? Mogelijk loopt het dakje daarop omhoog?
Bedankt voor de info.
1. Alle schroeven van de geleider zitten vast. De stelschroef heb ik gezien.
2. Het schuifdak ligt in zijn geheel gelijk met de dakplaat.
3. Het dak is aan beide zijde het zelfde afgesteld en gaat zo ook open en dicht. Daar zie ik geen afwijkingen in. Ook bij het sluiten gaat alles soepel en het zelfde dicht. Alleen bij het laatste stukje wipt de linker binnenkant omhoog. Dat is ook op de foto te zien. Dat precies op het moment als het schuifdak aan de buitenzijde omhoog komt om het dakvlak te sluiten.
4. De spoiler werkt prima. Geen afwijkingen aan te zien.
Ik heb nog een paar foto’s toegevoegd voor het geval iemand hier nog wat aan kan toevoegen.