[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Richie : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 9:54 am

Richie

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Richie

Berichtdoor Richie » zo jun 24, 2012 10:46 am

Hallo mensen, ben nieuw hier en op zoek naar een W124. Dus ik dacht laat ik me maar aanmelden bij de kenners. Rijd al jaren oldtimers. Diverse BMW's gereden en wil nu een keer een Mercedes proberen. Mijn oog is gevallen op een belastinvrije W124. Model staat me zeer aan. Zie onderstaande maar zal natuurlijk eerst even jullie zoekmachine gaan gebruiken!

Ik wil of een 230E gaan rijden of een 260E (automaat). Wat raden jullie me aan. Het gaat me niet zozeer over het rijgedrag (6 cylinder zal wel wat rustiger lopen) maar welke van de 2 is de beste motor en de beste motor om op LPG te gaan rijden. En wat verbruikt zo'n auto op LPG. Budget (zonder LPG ligt tussen de 2000-2500 eur)

Dus hebben jullie tips en tevens tips waarop ik moet letten bij de aankoop van een W124.

Mensen alvast bedankt voor jullie reacties. Zodra ik er eentje heb gevonden meld ik me.
richie
Fresh Boarder


Berichten: 1
Geregistreerd: 24 jun 2012, 11:07
Roepnaam: richard
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Richie
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast