[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Gezocht foto's voor tafelboek : Gevraagd: onderdelen en toebehoren

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 12:52 pm

Gezocht foto's voor tafelboek

Gezocht foto's voor tafelboek

Berichtdoor Manuel » ma aug 28, 2023 3:22 pm

Good afternoon,
my name is Manuel Kraak (I am Dutch and living in Spain).
I am working on a book about the Mercedes W124 500E/E500/limited and e60 AMG.
I would like to know if owners are interested in sharing their photos of their car with me. I will then publish them in my book. I would also like to hear the story about the decision to purchase this special car.
I hope for cooperation and look forward to responses.
with kind regards,
Manuel Kraak
mobile: +34 711 030 055
email: alpine89@hotmail.com
Manuel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr aug 25, 2023 2:37 pm
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Gezocht foto's voor tafelboek

Berichtdoor Manuel » ma aug 28, 2023 3:33 pm

Goedemiddag,

Mijn naam is Manuel Kraak.

Ik ben bezig met het maken van een tafelboek over de Mercedes W124 500E/E500/limited en e60 AMG.
Ik ben bezig met het verzamelen van informatie en foto's van over heel de wereld.
Aangezien ikzelf in Spanje woon is het best een lastige opgave hier een fotoreportage in te plannen bij een geschikte W124 500 ( dor de simpele reden dat er niet heel van aanwezig zijn in Spanje )

Ik kom ergens in oktober samen met mijn fotograaf naar Nederland rijden om aldaar fotoreportages te schieten van de W124 500.
Ik hoop dat er hier eigenaren zijn die interesse hebben in deze samenwerking.
De fotoshoot is op mijn kosten en uiteraard krijg je daarna ook alle foto's doorgestuurd.
Wanneer het boek af is zal ik deze uiteraard ook geheel kosteloos naar Nederland versturen.

Ik hoop op vele reacties zodat ik mijn Spaanse fotograaf kan verleiden tot het eten van zijn eerste zoute haring tijdens ons verblijf in Nederland.

Hartelijke groet,
Manuel Kraak

Email: alpine89@hotmail.com ( ja ik heb een renault alpine v6 gt turbo gehad, maar rijdt nu al jaren Mercedes ).
Mobiel: +34 711 030 055 ( Spaans nummer ).
Manuel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr aug 25, 2023 2:37 pm
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Gezocht foto's voor tafelboek

Berichtdoor Manuel » ma aug 28, 2023 8:30 pm

goedeavond,

ik heb tot mijn vreugde toch nu al een aantal reacties gehad omtrent mijn intiatief om een tafelboek te maken over de Mercedes W124 500E/E500,limited en e 60 AMG.

Voor de duidelijkheid ben ik niet een vermogende uitgever die hier even komt slijmen voor wat gratis foto's voor zijn boek.
ik ben gewoon een Nederlandse man van ondertussen 41 die met zijn vrouw en kind in Spanje woont en daar ook keihard werkt om het hoofd boven het water te houden.

Ik ben zwaar verslaafd aan auto's en ben in goede jaren ooit in het bezit geweest van zeker wel zeer mooie auto's ( lees BMW 728 uit 2000,alpine v6 gt turbo, porsche 911 3,2,vw corrado g60,meerdere saabs 900 en 9,3 turbo,cream yellow Volvo 850 t5r en nog meerdere rijdende kunstwerken.
Toen ik ongeveer 22 was kwam een vage kennis uit Lelystad bij mij aan tijdens mijn werk met een W124 500E.
Ik was beveilger en ik verliet mijn post om even een stukje met hem mee te rijden in na achteraf dit rijdend kunstwerk...........conclusie daarna........ik was zwaar verliefd,hoe kon het nou dat ik in ook zeer zeer luxe sportauto,s had gereden maar nu bijna 20 jaar later deze auto zoveel invloed op mij achterlied.........de taxi.....maar dan die wielkasten,dat interieur,die snelheid,dat vermogen.......het had gewoon alles.
Nu tijdens mijn onderzoek vind ik het dan ook niet zo gek dat zoveel beroemdheden er mee reden. ( Rowan atkinson had er zelfs 2, Michal Schumacher, David letterman,William Shatner,Niki Lauda,Alain Prost en zik zie nu zelfs foto's op duiken van Hamilton in een e 60 AMG.

Ik ben gewoon een Nederlandse jongen die in oktober vanuit spanje naar Nederland komt voor een verhuizing van een vriend. In die twee dagen rijden neem ik een fotograaf mee die helaas geen rijbewijs heeft ( ik mag dus 2 dagen afzien in een bestulbus ).
Maar daar staat tegenover dat ik daarna een paar dagen tijd heb om wat mooie foto's met hem te schieten van de W124 500E/E500/E500 limited en de e60 AMG.
Het word voor mij vooral een lange zware reis, alleen rijden en mijn jongensdroom proberen waar te maken om de juiste foto's te bemachtigen om een soort tafelboek te maken van de echte Mercedes.
Ik rijdt op 21 oktober naar Nederland in twee dagen,van 23 tot en met 25 oktober zal ik met mijn fotograaf hopelijk mensen vinden die hun rijdend kustwerk willen laten fotograferen.
Gerwin Goosselink met zijn prachtige Mercedes Benz W124 500E heeft al van zich laten horen waar ik echt onzettend blij mee ben.
Misschien als er meerdere mensen zijn die willen deelnemen aan deze droom van mij,kunnen we een kleine meeting doen zodat mijn fotograaf zijn gang kan gaan. Jullie krijgen uiteraard achteraf alle profesionele foto's en zelfs gratis vanuit Spanje het boek toe gestuurd.
Tijdens deze meeting zal ik zorgen voor een hapje en een drankje, ik hoop echt op medewerking en zie uit naar jullie reacties.
email:alpine89@hotmail.com
mobiel:+34 711 030 055
Manuel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr aug 25, 2023 2:37 pm
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Gevraagd: onderdelen en toebehoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast