Het is nu zo mei 05, 2024 6:34 pm
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door HLaan » zo dec 11, 2011 12:38 pm
Ik heb mijn Touring ook verlaagd met een set Eibach veren.
Op deze site kan je zien welke set voor welk type en hoeveelheid verlaging.
Nu moet je met de aangegeven verlaging die staat aangegeven wel rekening houden dat dit een ongeveer getal is. Mijn 6 cilinder zakte aan de voorkant wel wat meer dan de aangegeven 25-35mm maar dat heb ik weer gecompenseerd door dikkere veerrubbers te plaatsen. De veer rubbers voor de voorzijde zijn in 4 maten verkrijgbaar, zie afbeelding.
- Verrrubber voor 1.JPG (23.19 KiB) 823 keer bekeken
- Verrrubber voor 2.JPG (30.77 KiB) 823 keer bekeken
Laatst bijgewerkt door
HLaan op zo dec 11, 2011 6:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
-
HLaan
- Expert Boarder
-
- Berichten: 158
- Geregistreerd: ma nov 15, 2010 11:14 pm
- Woonplaats: Stolwijk
- Type wagen: E300 Turbodiesel
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Tonnie » zo dec 11, 2011 5:11 pm
Om goedkoop te verlagen kan je 1 ring van je originele veren afhalen,vind je hem nog te hoog haal je ernog 1 af.
Een vriend van mij heeft altijd bij Mercedes gewerkt en doet dit vaker.
-
Tonnie
-
door XLWaddinxveen » ma dec 12, 2011 12:30 pm
dank voor de tip
geldt dat overigens ook voor de schokbrekers? dat er verschil zit tussen 4 en 6 cylinder?
mvg
-
XLWaddinxveen
-
door Loekaaz » di dec 13, 2011 11:33 am
Ik heb geen idee...
maar als ik logisch beredeneer, dan lijkt het mij van wel. De demper moet namelijk extra gewicht zien te dempen. Zelfde als je je auto zwaar beladen hebt. Dan gaat ie dansen wanneer je over die goddelijke Hollandse drempels rijdt...
mvg, lucas
-
Loekaaz
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast