[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
impulsieve aankoop van een 250TD ... : W124 - Van alles wat.... - 3

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za mei 04, 2024 2:17 am

impulsieve aankoop van een 250TD ...

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Re: impulsieve aankoop van een 250TD ...

Berichtdoor TurboPapagaai » di dec 03, 2013 11:25 pm

Dat siert je.
Ik heb een Belgische collega met een defecte auto.

Ik zal deze advertentie aan m door sturen.
Every time you buy MB - a hot girl gets implants.
TurboPapagaai
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 689
Geregistreerd: ma nov 18, 2013 11:25 pm
Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: impulsieve aankoop van een 250TD ...

Berichtdoor Simon » zo dec 08, 2013 5:57 pm

Beetje aan het sleutelen geweest aan de Benz. Vooral aan de elektrische defecten in de kofferklep. Eerst wat gemorreld in de zekeringkast, zekering er eens uitgehaald en twijfelachtige exemplaren vervangen.

- Achteruitverwarming. Komt stroom aan, aan de contacten van het raam. 1 kant was roestig, misschien lag het daaraa. Of deze nu wel weer werkt weet ik niet goed. Zou moeten maar auto moet eerst eens een keer aangedampt zijn wil ik het zeker weten.

- Ruitenwisser achter ... denk de motor kapot. Ik hoor wat tikken zoals een relais in de motor als ik op de knop duw maar gebeurt weinig verder.

- Sproeier achteraan ... als ik op het knopje duw hoor ik weer dat klikje in de ruitenwissermotor maar sproeien wil hij niet. Pompje werkt wel, heb ik getest met 12 volt er op te zetten. Zou het signaal voor dat pompje op één of andere manier via de ruitenwissermotor moeten komen en werkt het daarom niet ?
Simon
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 62
Geregistreerd: do jul 08, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Zwijndrecht, Antwerpen, België
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: impulsieve aankoop van een 250TD ...

Berichtdoor GekkeHenkie » zo dec 08, 2013 7:20 pm

de sproeier is gekoppeld aan de ruitenwissermotor
GekkeHenkie
 

Vorige

Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast