[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Info gevraagd : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 11:10 pm

Info gevraagd

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Info gevraagd

Berichtdoor Laurens1966 » vr apr 11, 2014 12:35 am

ik weet niet of ik dit hier ook kan plaatsen maar zoek info over deze auto http://link.marktplaats.nl/m787577047

kan iemand me vertellen de geschiedenis wellicht vorige eigenaren volgens RDW 3 stuks?
tevens wat is het verbruik van zo'n 200E ?
en is de gevraagde prijs voor zo'n exemplaar?
en wat zijn oplet punten? bedankt allemaal alvast voor de reacties.

voor de rest houdt ze op de weg zijn prachtig gelijnde auto's, bedankt alvast en wellicht tot ziens onderweg :dance:
Laurens1966
 


Re: Info gevraagd

Berichtdoor Gullwing » vr apr 11, 2014 12:36 am

Op afstand een auto beoordelen is eigenlijk niet mogelijk.
Wanneer je die auto bij een handelaar koopt is het ook prettig om te weten of de handelaar goed bekend staat of niet.
Deze handelaar schrijft deels onjuiste informatie in de advertentie, neerklapbare achterbank en afdek
hoes horen bij een kombi, niet bij deze sedan.
Er zijn een aantal bedrijven in Nederland waar ik nog geen fiets zou kopen. laat staan een auto.
Jetcars in Rotterdam mag wel genoemd worden als bedrijf dat advocaten veel werk geeft.

Ik weet niet hoe bewust je voor deze auto hebt gekozen, hij is voor een Benz nogal mager voorzien van opties.
Yenzij je heel veel stadsverkeer rijdt is het verbruik van een vier cylinder niet veel lager dan van de zes pitters.
Hen je aan een kombi gedacht? Voor een gezin zijn dat ideale auto's, veel ruimte en een betere caravantrekker.

Heb je geen kijk op auto's wees dan verstandig door de auto voor de aankoop bij een bedrijf dat Benzen repareert
even te laten keuren. Hoeft geen dealer te zijn.
Adressen kun je oa vinden in het draadje goede garages.

Veel plezier bij het zoeken!

Paul
Gullwing
 


Re: Info gevraagd

Berichtdoor -SK- » vr apr 11, 2014 8:28 am

Met een W124 kan veel mis zijn. Als je dus zelf de kennis niet hebt, neem iemand mee en/of laat de auto keuren.
Een W124 200E is een fijne wagen, tenminste, als je rijgedrag relaxed is.

De caravan kan de auto trekken, maar verwacht hier nog minder van. Zeker met het wegrijden op een steile helling of met haarspeldbochten in de bergen (hier kan de auto dus 'dood' vallen) zal dit type motor i.c.m. het gewicht bovengemiddeld moeite hebben.

Het rijdgedrag van een W124 met zware caravan, auto vol en zwaar beladen, dat vereist wel de nodige concentratie.
Maar laat je hierdoor niet afschrikken, het kan wel. Ik heb het ook gedaan :)

De tip hierboven dat een T-wagen de betere caravantrekker is dat onderschrijf ik van harte. O.a. door de niveauregeling op de achteras, is caravantrekken een stuk aangenamer en leuker.
-SK-
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1255
Geregistreerd: za jan 21, 2012 11:48 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast