[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Juxtabolt : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 6:38 pm

Juxtabolt

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Juxtabolt

Berichtdoor Juxtabolt » ma dec 28, 2009 12:18 pm

Hooooi,

Begin 2009 was ik de trotse bezitter van een witte mercedes-benz W124 250D automaat uit 1987 met 150.000 op de teller. Heerlijk reedt hij. Helaas na een bezoekje aan het festival Sziget in Budapest, heb ik hem niet meer terug kunnen vinden op de parkeerplaats waar ik hem achter heb gelaten. Extra klote omdat ik geen diefstal verzekering had.

Maar ik raad iedereen aan om je auto echt op een beveiligde parkeerplaats te zetten als je naar het oosten rijdt want het blijkt dat die W124ers erg gewild zijn daar. Had ik dat maar eerder geweten!

Gelukkig heb ik net een nieuwe Benz gekocht en wilde dit gewoon even melden :)

Helaas had ik na 1 dag wel meteen problemen met het slot en kreeg ik mijn sleutel er niet meer uit. Gelukkig lukte het me na wat remreinigingsmiddel en goed draaien en trekken, de auto weer te starten en heb ik daarna meteen voor 230 euries nieuwe sloten besteld (voor de hele auto).

Maar ook deze kar rijdt heerlijk hoewel hij niet erg goed is ingereden omdat de vorige eigenaar (voor de autohandelaar) een oude oma was van 90 jaar en maar 4000 km per jaar er mee reedt (waarschijnlijk alleen voor de boodschappen). Hij trekt dus een beetje langzaam op. Verder hoor ik een vreemd klapperend geluid als ik bij een stoplicht sta. Elke 4-5 seconden lijkt het alsof een metalen klepje ergens op neer valt/klappert ... dan hoor ik weer een paar seconden niets en dan weer precies hetzelfde geluid. Weet iemand wellicht wat dit is?
Juxtabolt
 


Re:W124 gejat in budapest

Berichtdoor ikke_jerre » di dec 29, 2009 9:17 pm

Spijtig voor de gestolen merc!
Succes met je nieuwe!! :)
Avatar gebruiker
ikke_jerre
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 33
Geregistreerd: di jun 16, 2009 10:28 am
Woonplaats: Mechelen (B)
Roepnaam:
Type wagen: E300T Turbodiesel
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten