[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Koudstart 200TE 1990 : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 1:37 pm

Koudstart 200TE 1990

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Koudstart 200TE 1990

Berichtdoor BarondeWaard » di feb 14, 2012 8:02 pm

Geachte Benz Fans.

De oude dame van 1990 200TE heeft een start probleem, altijd goed starten ook in de vorst periode, maar enkele dagen terug einde oefening.
Had een 8 uur stilgestaan en wil niet meer aanslaan, stroom genoeg dus gewoon accu leeg.
De andere dag weer proberen hij start maar slaat gelijk af,diverse keren geprobeerd maar wil niet lopen ook met aantrekken wil niet lopen.
Vorig jaar ook zo iets gehad bleek de nieuwe accu sluiting te maken,twee keer de zekering van de koudstart vervangen en dan loopt hij weer.
Dus nieuwe koudstartrelais bestelt bij de garage geen MB een alround zeg maar krijg ik dit zie foto's dit lukt dus niet.
Maar mijn vraag is kan een kapotte koudstart relais, dit veroorzaken en wat kost zoiets ik hoor bedragen van €30.00 tot wel €75.00 Echte MB de rest komt uit Hungary ???

Wie kan mij helpen Code Koudstartrelais is 201 540 32 45 namaak is899887000 of 001 542 95 19 20 ampere

Alvast bedankt Benz Fanaat.
BarondeWaard
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten