[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mercedes E200 slaat af of houd in : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 10:28 am

Mercedes E200 slaat af of houd in

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Mercedes E200 slaat af of houd in

Berichtdoor Mercedes56 » vr maart 09, 2012 8:07 pm

Hallo allemaal

Ik heb een E200 cabrio van 95,ik heb las werk gedaan aan de voor spatborden en heb een beveiliging gebruikt
tussen de + en - pool van de accu.
Heb later ook de min pool los gehaald van de accu,toen we klaar waren en de - pool erop zat startte de auto slecht
en liep niet mooi rond.
Na wat gas geven ging het al wat beter,maar nu start de af en toe slecht (niet altijd) en houd de auto af en toe in
met rijden.
Ik dacht eerst het alarm van wege een startblokkeering dus dit los gehaald gaat wel iets beter maar nog steeds niet
goed vanmorgen een half uur gereden is er weer niks aan de hand,vanmiddag ff de auto gewassen toen weer problemen met startte hoorde toen ook niet de benzinepomp achter draaien,toen ik de centrale vergrendeling(deurknopje) in gedrukt toen startte hij wel !
Heb al de gasklep schoon gemaakt,zekeringen bekeken en vernieuwd,slangen bekeken enz.
Wie weet wat het kan zijn!!
Mercedes56
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten