[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Mooie km stand 300E : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do mei 09, 2024 1:16 am

Mooie km stand 300E

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Mooie km stand 300E

Berichtdoor 300 » ma mei 30, 2011 10:43 pm

Ik vroeg me af wat een mooie km stand is voor een 300E bj 87?
Ik dacht dat het bij diesel zo rond de 3 ton lag, maar benzine? Ik neem aan dat er toch wel degelijk verschil is.

Ik heb namelijk 1 te koop gezien, die iets meer dan 2 ton had gelopen.
300
 


Re: Mooie km stand 300E

Berichtdoor SanderDTCH » di mei 31, 2011 4:43 am

Hoi 300


Tja wat is een mooie stand hoe lager hoe beter.Maar 2 ton is ook niet verkeerd en aangezien dat de auto's met een leeftijd zitten van ruim boven de 20 jaar oud.Maakt eigenlijk allemaal niet uit ligt eraan hoe er met de auto omgegaan is maar in iedergeval succes met het kopen van de auto en foto's he :D



Gr

Sander
Avatar gebruiker
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2992
Geregistreerd: do feb 17, 2011 9:41 pm
Woonplaats: Prov. Zuid-Holland
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Mooie km stand 300E

Berichtdoor E300 » di mei 31, 2011 5:59 am

Hoi 300,

Tuurlijk is het zo dat hoe minder hoe beter ( meestal dan).
Alleen is de vraagprijs dan toren hoog, en is de kwaliteit niet altijd beter.

Een maat van me kocht een 250D van 1986 met aantoonbaar ???? 134.000km
Nu denk je toppertje, nou ik kan je vertellen dat hij in 1,5 jaar met ca. 15.000km ongeveer € 3500,00 naar de dealer heeft gebracht voor 2 onderhouds beurten en dat op een aanschaf van € 8500,00.

Een 300E blok kan rustig 400.000km hebben, mits het onderhoud goed is ( olie ).
Mijn advies koop er 1 met wat meer km, en zorg dat je wat geld achter de hand hebt voor achterstallig onderhoud, en staar je niet blind op een complete onderhouds historie, B deze zijn wel eens vals, en B ik heb in 2001 een E280 gekocht uit 1994 oftewel 7 jaar oud, altijd in onderhoud geweest bij Wensink ( Mercedes Dealer ) , elk jaar een beurt gehad van ca. 1500 a 2000,00 Gulden. Nou denk je dat zit wel goed, nou nee hoor.
Om wat voorbeelden te geven het interieurfilter was van 1996 ( moet elke 2 jaar vervangen worden ) die was erg vies en dat was niet gezond voor je.
De achterste remblokken moet ik er tussen uit slaan, deze zaten helemaal vast geroest, oftewel deze hadden ze er al jaren niet uitgehad, ik ben nog met deze bevindingen naar Wensink geweest, maar je raad het al ze konden niets meer terug vinden over het onderhoud want ze hadden net een nieuw computer systeem, en daarmee werd ik letterlijk de zaak uitgezet.

Dus koop op je gevoel en niet op het vertrouwen van de verkoper / onderhouds historie, en vervang alle oliën, en ga genieten

ik heb 2 300E een met 174.00 en 1 met 265.000km ( volgens de papieren )

Suc6, John
E300
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten