Die thermostaten kunnen toch maar op 1 manier gemonteerd worden,dus niet verkeerd om?
Zo'n radiateurtje is met 45 minuten vervangen wanneer je rustig aan doet, enkel een paar boutjes lossen en slangen loshalen en je pakt hem er zo uit, voor weinig heb je een nieuwe , koop een Nissens,schijnt zelfs beter te zijn als Behr is mij eens verteld door een kenner.Nieuwe radiateur rond de €100
http://www.winparts.nl/koelsysteem/radi ... 43396.htmlKun je dit zelf niet dan wil ik het wel voor je doen...dat kost je niets, muv de nieuwe radiateur natuurlijk.
Mik er dan meteen verse MB koelvloeistof in.
Naar alle waarschijnlijkheid,grenzend aan zekerheid is je probleem dan opgelost.
Heb jou genoemde problemen destijds ook gehad met mijne SEC, na vervangen van de eerste fabrieksradiateur!! 27 jaren oud..
..... was het goed. ach zelfs de eerste montage uitlaat zat er nog onder en waarschijnlijk nu nog steeds daar in Polen..btw daar brengen onze ouwe benzies behoorlijk euro's op...echt de moeite wel..hier niet te verschijten daar goed te slijten
De ouwe radiateur brengt ook nog weer wat euro's,ongeveer €10..(die vd SEC iig) op bij de oudijzer boer..
Wil je je viscokoppeling vervangen voor een nieuwe die een habbekrats kost..kijk hier eens..
..
http://visco-koppeling.nl/ €77 voor jou 300D
Als je nog even met je wagen wil rijden doe het dan meteen goed, voor die paar knaken hoef je het niet te laten lijkt me. Ook de evt nieuw door jou gekochte viscokoppeling monteer ik voor nop voor je..
Ben je rond de €200 klaar incl nieuwe visco... ,is je koeling weer 100%...
Als je koppakking eruit gaat zal het meer kosten...kan ook gebeuren bij een 300D..ook kan ik dit evt voor je fixen hoor, maar is niet mijn favoriete klusje..
Neem evt contact op dmv pb en ea komt goed. Woon in Zwolle.
O jee het is weer tijd voor mijn medicatie...daar krijg ik weer
WINGS van..
...