[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost: Regelaar dieselpomp kapot : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 11:45 am

Opgelost: Regelaar dieselpomp kapot

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Opgelost: Regelaar dieselpomp kapot

Berichtdoor basco » vr jul 25, 2008 4:38 pm

Hallo allemaal,

ik heb een 300TD (kombi, geen turbo dus) en heb daarmee het volgende probleem,
als je zelf een diesel 124 hebt ken je het volgende misschien wel: Als je auto stationair loopt, en je draait je sleutel een heel klein tikje naar links, dan vallen alle wijzers terug, maar de motor blijft lopen, zij het, een stukje lager in toeren, en het lijkt of hij bijna afslaat en ook een stuk stiller loopt.
Nu heb ik per ongeluk (ik weet het, MEGA LOMP:( :( , maar ja het is niet anders) toen mijn accu een keer leeg was, per ongeluk de + en - van de boosterpac verwisseld met de + en - van de accu...:blush: :blush: , het contact was er nog geen seconde, maar genoeg om iets te slopen. Namelijk wat ik voorgaand beschreven heb, is nu constant, alleen de wijzers doen het nu wel gewoon, en er is geen zekering kapot (in het zekeringenkastje)Ik denk dat ik een electronische regelunit van de brandstofpomp gesloopt heb, weet iemand of er zowiezo een opzit, en zo ja waar, en is iemand het met me eens überhaupt?

eventueel vast bedankt

groeten bas
basco
 


Re:Regelaar dieselpomp kapot

Berichtdoor wallietax » vr jul 25, 2008 9:33 pm

is de zekering van je overspanningsrelais nog goed?
dit relais zit achter je accu met een rode zekering bovenop
en een transparant afdekkapje


gr.wallietaxB)
wallietax
 


Re:Regelaar dieselpomp kapot

Berichtdoor basco » za jul 26, 2008 12:10 pm

SUPER WALLIETAX!

Dat was precies de tip die ik nodig had! :)
Loopt weer als een zonnetje. :lol:
Bedankt voor de moeite. ;)

Groeten bas
basco
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron