[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ophanginsrubbers achteras : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 11:55 am

Ophanginsrubbers achteras

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Ophanginsrubbers achteras

Berichtdoor GeneralLee » za nov 01, 2014 9:53 pm

Beste W124'ers,

Mijn 300D uit 1986 had nogal veel last van bonanza. Ik ben al serieus aan de slag gegaan het voorbije jaar, zo heb ik al de koppeling, hardyschijven voor en achter, trillingdemper en reactiestangen aan de achterwielen vervangen door nieuwe exemplaren. Ook heb ik de cardanas laten uitbalanceren en de kleine ophangingsrubbers van de achteras vervangen.

Hij rijdt al stukken beter moet ik zeggen en hij is ook veel stiller, geen resonantie meer bij lagere toerentallen. Toch bonkt hij nog bij het schakelen.

Kan dat bonken nog komen van de achterste rubbers van de achteras en hoe kan ik zien dat ze versleten zijn? Bij de kleine zag ik bijvoorbeeld dat er ruimte was tussen het chassis en de rubbers als ik hem op de krik zette, is dit bij de grote ook zo?
GeneralLee
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron