[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ewasmit : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 8:42 am

Ewasmit

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Ewasmit

Berichtdoor Ewasmit » vr jun 20, 2014 7:28 am

Beste allen,

Mijn naam is Edwin Smit en ik kom uit Gelderland. Al enige tijd bezoek ik het forum om informatie te vinden over de W124. Sinds kort heb ik er ook daadwerkelijk 1 aangeschaft. Het is een E280 Kombi geworden uit 1994. Pracht van een auto en een feest om in te rijden. Het is niet de meest luxe uitvoering, maar wel met een elegance pakket.

Voor zover zijn er enkele punten die ik aan moet (laten) pakken:
- Krikpunten zijn verrot, nieuwe dorpels zijn al besteld.
- Niveauregeling, leiding bij de achteras lekt, ben nog op zoek naar nieuwe leidingen.
- Originele 8 gaats velgen netjes maken (polijsten en lakken)

Reeds opgelost:
- Lekkende raamrubbers zijkant achter. Gewoon opnieuw kitten en reeds ontstane roest stoppen met owatrol.

Tot zover, tot spreeks op het forum!

Groet,

Edwin
Ewasmit
 

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten