[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
ventilator van airco draait niet : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 1:38 pm

ventilator van airco draait niet

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ventilator van airco draait niet

Berichtdoor Rocky » vr jan 14, 2011 11:36 am

even een vraagje over de automatische airco hij werkt goed is airco is ook koud mijn vraag wanneer moet de ventilator voor op de radiateur gaan draaien ???gisteren heb ik de motor ca 15 min stationair laten draaien met de airco op zijn koudst koelwater temperatuur was toen ca 100 graden de fan voor koelwater temperatuur (mechanisch) draait wel goed maar de elektrische ventilator draait niet de airco word wel koud . de buiten temperatuur is natuurlijk niet hoog ca 7 graden
wie kan mij vertellen hoe dit werkt bij voorbaar dank groet R
Avatar gebruiker
Rocky
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 110
Geregistreerd: di aug 24, 2010 8:27 am
Woonplaats: Friesland
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten