[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Aanschaf W124 300TE : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 5:27 am

Aanschaf W124 300TE

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Aanschaf W124 300TE

Berichtdoor pascalvw » ma aug 10, 2015 8:47 pm

Beste leden.

Ik heb mijn oog laten vallen op deze http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merc ... b9c5b7a618

Op het linker voorscherm zit een plekje (zie je ook op de foto) op de motorkap zit een plek waar de blanke lak loslaat. Iemand bekend met deze auto? Heeft er iemand algemene tips voor mij? Ik ga voor het eerst kijken bij een W124. Heb er al heeeel veel online gezien, dus moet nu maar eens de stap serieus nemen...
Ik hoor graag van jullie. Alle info is welkom .

Gr. Pascal
pascalvw
 


Re: Aanschaf W124 300TE

Berichtdoor Gash » ma aug 10, 2015 9:38 pm

Zo te zien is ook het linker voorportier vervangen: flink kleurverschil. Denk dat er wel meer roest op zit dan alleen dat plekje op het scherm. (goed) dealer onderhouden zal je waarschijnlijk ook met een korrel zout moeten nemen. Tevens interessant om de kilometerstand op te vragen via nap. Ik vind hem er vrij ''moe'' uitzien. Lijkt me dat het geen Benz van een liefhebber is geweest, gewoon een pakezel. De opties, o.a. airco & tempomaat, zijn wel weer aantrekkelijk.
Gash
 


Re: Aanschaf W124 300TE

Berichtdoor Jadystana » ma aug 10, 2015 10:06 pm

Op de site van de verkoper zelf staat er een vraagprijs van 3450 bij. Kleurverschil lijkt voornamelijk in de plaat (Sacco Bretter) te zitten. Voor dit bedrag hoef je geen perfecte auto te verwachten, dus je moet wel enig budget over hebben om eea te doen. Gewoon gaan kijken.

Stoffen stoelen en deurkaarten even vervangen door leer en dan heb je toch een mooi autootje..
Avatar gebruiker
Jadystana
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 474
Geregistreerd: zo jan 17, 2010 10:20 pm
Woonplaats: Amsterdam
Type wagen: 300TE-24
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten