[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
interieur van een W124 in een W210 : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 12:04 am

interieur van een W124 in een W210

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

interieur van een W124 in een W210

Berichtdoor MichaelvAvS » di dec 22, 2015 6:20 pm

Hallo mensen

Ik vraag me af of een stoelen en de achterbank van W124 in een W201 past
Door omstandigheden moest ik mijn heerlijke W124 230E weg doen voor een tijd terug gelukkig heeft ze
een goede eigenaar gekregen toevallig ook nog een goed bekende van me.
Ik heb de afgelopen half jaar opzoek geweest naar een W201 waar ik gewoon belasting voor betaal.
heb er een gevonden een 2.0 van bj 1986 en aangekocht en wil er een nieuw interieur erin zetten omdat het versleten is.

Weten jullie of er veel verschillen zijn tussen beide auto's als het gaat om motordelen en eletronika

met vriendelijke groet micheal
MichaelvAvS
 


interieur van een W124 in een W210

Berichtdoor John.M » di dec 22, 2015 6:28 pm

Voor het interieur, Dat gaat NIET passen!
Veel motor en ook elektrische delen kunnen identiek zijn met name motoren zijn in diverse modellen gebouwd
Avatar gebruiker
John.M
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1746
Geregistreerd: ma okt 08, 2012 1:29 pm
Woonplaats: Prov. Utrecht
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: interieur van een W124 in een W210

Berichtdoor MichaelvAvS » di dec 22, 2015 7:16 pm

John bedankt voor je snelle reactie alweer ga ik ff opzoek
Gr michael
MichaelvAvS
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast