Het is nu ma apr 29, 2024 4:24 pm
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Andya » vr okt 07, 2022 10:17 am
De torsiebar (of stabilisatorstang) achteraan (die volledig van links naar rechts loopt). heeft op een bepaalde plaats een sterke vernauwing door roest. Ik zou deze willen vervangen.
Is het uithalen en een nieuwe er in steken een eenvoudig werk? Kan dit zonder het subfram los te maken?
Behalve de bevestigingspunten op de uiteinden zijn er ook twee rubbers waarin de torsiebar hangt. Worden die normaal meegeleverd met de torsiebar of zijn dat losse onderdelen?
-
Andya
- Senior Boarder
-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: zo maart 06, 2022 12:46 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.:
door Andya » vr okt 07, 2022 10:30 am
Additionele vraag : als je de torsiebar gedemonteerd hebt, kan je er dan tijdelijk blijven mee rijden.
Ik vermoed dat het bochtengedrach wel minder zal zijn.
-
Andya
- Senior Boarder
-
- Berichten: 69
- Geregistreerd: zo maart 06, 2022 12:46 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten