[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Hoofdsteun electrische stoel zit vast (opgelost) : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 6:45 pm

Hoofdsteun electrische stoel zit vast (opgelost)

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Hoofdsteun electrische stoel zit vast (opgelost)

Berichtdoor Danny72 » za jul 09, 2011 11:06 am

Hoi Techneuten.

Bij de electrische bestuurders stoel ( engelse stoel) krijg ik de hoofdsteun er niet uit.

Ik ben samen met een stoffeerder bezig een leren set van twee voorstoelen over te zetten.
Van de passagiersstoel kon ik de electrische stekkers van mijn oude stoel gebruiken en aansluiten op de auto.
Zo kwam de steun omhoog en kon je dmv het knopje achter de stoel eenvoudig de steun eruit halen.

Nu zit er een andere aansluiting bij de bestuurders stoel dus gaat dat kunstje gaat nu niet lukken.
Ik denk dat ik via de achterkant middels allerlei kunstgrepen de stroom op het motortje van de hoofsteun moet aanluiten zodat deze omhoogschuift. Ik weet alleen niet hoe.. :S

Iemand een idee of andere ervaring met het verwijderen van een hoofdsteun van een electrische stoel ??

Zou het op prijs stellen als iemand met de goude tip komt ;)
Danny72
 


Re: W124 hoofdsteun electrische stoel zit vast

Berichtdoor Danny72 » za jul 09, 2011 1:19 pm

Is opgelost

De truc zit em in het losdraaien van de electr. motor . Deze schuif je van de draaimechanisme af die de steun bedient. Deze kan je met de hand draaien waardoor de steun omhoog komt en dan is het knopje indrukken en steun verwijderen. pfff


kan een slotje op !!
Danny72
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten