[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Opgelost:Schuifdak winddeflector klapt niet voldoende omhoog : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 8:39 am

Opgelost:Schuifdak winddeflector klapt niet voldoende omhoog

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Opgelost:Schuifdak winddeflector klapt niet voldoende omhoog

Berichtdoor KJ Tuinstra » do maart 17, 2011 3:03 pm

Dag mede benz-fans. Er is al vaker over geschreven zag ik (ook op 201 en 126 forums), maar het lukt nog niet met m'n veertjes. De originele veertjes van de winddeflector (flap) zijn lam, ik heb nieuw besteld, en een dag later opgehaald bij de MB dealer. Nu blijkt het zo te zijn dat de veertjes toch anders zijn dan de oude. De oude veertjes hebben aan de binnenzijde een teruggebogen stukje wat om het afgeplatte deel van het asje van de deflector (aan beide zijden uiteraard) klemt. Dit blijkt niet zo te zijn bij de nieuw bestelde veertjes. Deze heeft een doorlopend stukje dat vooruit komt te staan (zelfde richting als de andere zijde van het veertje) Het is wel een W124 onderdeel... Het sluit dus niet goed aan bij de flap. De vraag is dus hoe het bij ander W124 schuifdakken zit. Moet ik misschien het veertje bewerken? Of is het mechaniek in de loop der bouwjaren veranderd? Mijn W124 is een 86-er namelijk. Ik hoor graag jullie reacties!
KJ Tuinstra
 


Re: Schuifdak winddeflector klapt niet voldoende omhoog

Berichtdoor Merceders200D » do maart 17, 2011 5:37 pm

Een foto zegt meer dan duizend woorden.

Ik ben ook benieuwd wat je bedoelt.

Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
Avatar gebruiker
Merceders200D
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 515
Geregistreerd: za jan 23, 2010 3:19 pm
Woonplaats: Achterhoek
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Schuifdak winddeflector klapt niet voldoende omhoog

Berichtdoor Wim765 » zo mei 08, 2011 8:53 pm

Ga terug naar de dealer en zorg dat je dezelfde veertjes krijgt!!!
Bij MB ga je geen originele onderdelen bewerken. Deze horen als gegoten te passen.
Laat me a.u.b. weten of en hoe het is gelukt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Wim765
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 199
Geregistreerd: wo dec 09, 2009 7:24 pm
Woonplaats: Venlo
Roepnaam:
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee


Winddeflector klapt weer als vanouds.

Berichtdoor KJ Tuinstra » za jul 16, 2011 2:42 pm

Hallo W124 fans, het probleem met het windflapje (deflector) is opgelost. Het bleek dat er in het verleden een modificatie is uitgevoerd aan de bevestigingsmethode van de veertjes. Ik heb dus nog eens met de MB dealer gebeld over, dat de nieuwe veertjes niet passen op de oude flap. Het bleek dus dat bij de veertjes nog twee kleine bevestigingsblokjes (a 5 euro) horen, na deze besteld, opgehaald en geinstalleerd te hebben werkt het klepje als vanouds. (beetje late reactie misschien, oorzaak: werk in't buitenland) bedankt en topic gesloten!
KJ Tuinstra
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten