[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
brandstof lekkage bij vulopening : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 1:59 pm

brandstof lekkage bij vulopening

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

brandstof lekkage bij vulopening

Berichtdoor pure100 » do jul 21, 2011 7:06 pm

hallo allemaal, mijn W124 250D lekt brandstof. ik ontdekte dat er bij het op en afrijden van de brug bij ons voor huis lekkage optreedt van brandstof. ik dacht eerst dat het een slang was ergens in de buurt van de tank maar vond ook brandstof langs de achter-zijkant van de auto en achter de tankklep bij het gaatje onder de vulopening. wanneer ik op normale wegen rijd is er niks aan de hand maar over een bruggetje of bij flinke stijging en daling (zoals laatst tussen Lille en Parijs) wanneer de tank nog flink vol is loopt de brandstof via de vulopening weer terug uit de tank. zit hem dit in het tankdoprubber of is dit te vinden in de overloop tussen bovenkant vulopening en ± 3cm eronder waar een rand zit, net of de metalen vulring hier overgaat in een volgend stuk vulslang/buis?

en natuurlijk de vraag hoe dit op te lossen is!

alvast dank !
pure100
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten