[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Taxatie W124 : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 7:05 am

Taxatie W124

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Taxatie W124

Berichtdoor Danny_S » za aug 06, 2011 5:03 pm

Goedenavond,

Heeft iemand ervaring met taxateren??

Wat kost dit en waar wordt er naar gekeken??


Ik heb me door experts ( waar ik mijn auto nu dus terug tot leven wek), laten vertellen,
dat als hij klaar is en dus voor 90 % vernieuwd is, hij tussen de 7000 en 11.000 euro waard kan zijn.

Dit staat niet in contrast met mijn aanschaf prijs en de dagwaarde.

Ook is het een youngtimer( 1989) kom 2 jaar tekort helaas,
maar ook verzekeringstechnish zal de taxatie wel dan niet, veel uitmaken.


Kort door de bocht, voor mij ( en voor iedere liefhebber hier is zijn auto veel waard),
maar wordt hij total loss ge(be)reden. dan krijg ik er misch 700 euro voor nu.
Los van het feit wat er allemaal aan gedaan is/wordt.

MIjn coupe , als hij klaar is, is weer als nieuw, en dat wil ik maar al te graag op papier hebben.

Kijk ook eens bij even voorstellen, Danny_S, ik heb foto's van de Benzen geplaatst die ik heb gehad.....
( ik wou ook foto's met mijzelf erop plaatsen, maar de administrator van de site vertelde dat deze foto's niet zouden passen, omdat ik te knap was .GRAPJE hahaha :lol: ).
Veel lees en kijk plezier.
Danny
Danny_S
 

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast