[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Verlichting ( voor/achter/schakelaar) : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 3:00 pm

Verlichting ( voor/achter/schakelaar)

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Verlichting ( voor/achter/schakelaar)

Berichtdoor Zack312 » di sep 13, 2011 5:02 am

Hallo allemaal,

Ik ben gisteren tot een ander probleem gekomen, dat de verlichtingen niet helemaal doen wat ik wil.
1. Als ik mijn linker knipperlicht aan doe, gaat mijn kofferbakverlichting+kentekenverlichting+linker achterrem verlichting mee knipperen. Dus ze worden zwakker en weer terug.
2. Bij de lichtschakelaar als ik die op stadlicht zet en aan trek( eigelijk mistlamp) gaat de grootlicht aan. Maar bij normaal, dus stand 2, dan doet hij weer normaal( bij het trekken geen functie). Maar lichthupe doet het ook niet, bij geen van alle standen. Alleen als ik de hendel duw bij stand 2, gaat de groot licht aan.
3. Ik kom ook achter, dat achter geen mistlampen aan gaan.

Heeft iemand raad of ervaring, dan hoor ik dat graag.

Mvg
Zack
Zack312
 


Re: Verlichting ( voor/achter/schakelaar)

Berichtdoor Mart » di sep 13, 2011 5:24 am

voor wat je achterlicht betreft dit is een massa probleem, even de stekker en de contacten schoonmaken en de massa aansluiting controleren. Als er toevallig een trekhaak aan je auto zit kan daar het probleem ook zitten. Dat voor het seinlicht het niet doet zit hoogstwaarschijnlijk in je combischakelaar aan het stuur.

succes Mart.
Avatar gebruiker
Mart
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 173
Geregistreerd: di mei 31, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Heesch
Roepnaam:
Type wagen: E250T Turbodiesel
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Verlichting ( voor/achter/schakelaar)

Berichtdoor Verstappen » di sep 13, 2011 7:54 pm

Werkte het eerst allemaal wel ,dus voor dat je begon met het
verbouwen van je interieur ?
Zo ja dan heb je waarschijnlijk hier en daar iets niet goed aangesloten, lijkt mij geen
toeval dat er nu van alles aan je electrische gedeelte mankeert B)

groet martin
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
Avatar gebruiker
Verstappen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1398
Geregistreerd: za aug 28, 2010 5:48 pm
Type wagen: 300E
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Verlichting ( voor/achter/schakelaar)

Berichtdoor Zack312 » di sep 13, 2011 11:36 pm

Hey,

Of het eerder niet heeft gefuctioneert, weet ik niet. Want ik had het niet uitgetest(stom). Ik had de auto net een week en toen ben ik gelijk aan opknappen.
Ik kan mij wel herinneren dat er veel onnodige kabels onder de stuur lagen. En die heb ik allemaal verwijdert. Het was een Zwitserse auto dus misschien hebben die auto's extra functies.

Mvg
Zack
Zack312
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten