[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
zware trillingen bij 100-120km : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 11:57 am

zware trillingen bij 100-120km

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

zware trillingen bij 100-120km

Berichtdoor Siloco » do sep 15, 2011 4:46 pm

Beste leden
Mijn broer heeft een probleem met 300D van 86.
Auto rijd goed alleen als hij de 100-120-130 nadert dan begint de auto hevig te trillen.
Wat heb iki met hem gedaan,we hebben de cardanas eraf gehaald,de beide hardyschijven waren goed.
alleen het rubber van de tussenlager was kapot gescheurd hebben we die kompleet vernieuwd origineel Mercedes garage Duitsland vlakbij hier kosten 75 euro komplete revisie kit.
as eronder gebouwd en nog doet die het zelfde.
Cardanas heb hier op het forum gelzen van Cor dat er markering op zitten aan 1 klant 1 streep en aan de andere kant 2 strepen en zodoende dus ook goed terug gezet.
En ik weet me nu met me broertje geen raad meer van wat het kan zijn.
Ik ben nu op vakantie maar zodra ik terug ben wil ik gaan kijken voor de velgen en eraf te halen en andere erop te proberen.
Wie heeft er ook een dezelfde probleem mee gemaakt.

vriendelijke groeten simo
Siloco
 


Re: zware trillingen bij 100-120km

Berichtdoor NicoenSarina » do sep 15, 2011 6:05 pm

Hallo,

Is altijd moeilijk als je het niet zelf hoort en voelt.
Als ik het goed begrijp heb je dus de andere uitgebreide topic over het trillen gelezen. Komt het voor je gevoel achter of voor vandaan? Bij mij was het echt dreunen door de auto en waren het de motorsteunen.Ik zou toch eens voorzichtig een krik onder het motorblok zetten en kijken of deze nog goed zijn, vaak zie je(eventueel gericht schijnen met een lamp) dat de olie eruit is gelopen, je krijgt dan ijzer op ijzer en dat geeft doordringend getril. Is het gewoon trillen(b.v. voelbaar in het stuur) dan moet je het richting wielen en ophanging zoeken. Kom je er echt niet uit en zit je er mee dan kan je misschien ook langs Cor rijden?

succes Nico
NicoenSarina
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten