[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Veerschotel gescheurd : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 5:22 pm

Veerschotel gescheurd

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Veerschotel gescheurd

Berichtdoor daangr » wo sep 28, 2011 2:14 pm

Beste allemaal,

Ik heb een W124 300D gevonden maar deze auto heeft een WOK melding. De verkoper zegt dat hij deze heeft omdat de veerschotel links achter gescheurd is. Nu is mijn vraag, komt dit vaker voor? Of gebeurd dit alleen door een aanrijding, en zo ja dan zou het dan kunnen zijn dat de auto krom is? Op de foto's leek de auto niet een aanrijding gehad te hebben. ik wil nog gaan kijken bij de auto, maar als jullie het al afraden scheelt het me veel rijden.

Ik twijfel of ik de auto zou kopen, ik wil sowieso de auto volledig uitelkaar halen en hem helemaal opknappen, dus ik ben niet bang voor veel werk, alleen ben wel bang dat als ik hem opgeknapt heb, de auto krom blijkt te zijn. Ik heb de RDW gebeld en die vertelde mij dat je een veerschotel niet mag lassen, zijn deze te krijgen voor de W124 300D links achter, ik kon het namelijk niet vinden nieuw.

IK hoop dat jullie mij een beetje kunnen adviseren, want ik sta te popelen om hem te kopen en te beginnen aan een nieuw project.

Alvast bedankt,

Groeten Daan
daangr
 


Re: Veerschotel gescheurd

Berichtdoor NicoenSarina » do sep 29, 2011 8:10 pm

Hallo,

Allereerst wat is een WOK melding :?: Ik ken hem alleen als pan.
Nu weer serieus, ik zou als ik jou was, als ik hem toch zou willen hebben omdat b.v. de prijs erg laag is een schade expert of iemand die erg veel ervaring met dit soort zaken heeft meenemen.Ik heb mij zelf ook wel eens verkeken op een schade en dat heeft mij zuur geld gekost. Misschien kun je het ook eens bij een schadehersteller vragen wat het nu precies inhoud of als het echt interessant is hem daar laten bekijken op een brug en naar zijn mening vragen.De auto moet verder wel aardig op orde(roest bij dorpels, motor, bak etc. zijn om het nog interessant te laten zijn. Mocht je toch chassisdelen nodig hebben dan heb ik eventueel voor oud ijzerprijs nog een schadevrij kaal(niet meer rijdend omdat ik zelf achteras en voorwielophanging nodig heeft ) chassis van een 300D(sedan) uit '93 voor je zonder papieren zodat je niets hoeft over te schrijven of schorsen, uit Belgiƫ. Ik heb er dan eventueel ook wel de achterschroefveren en schokbrekers bij, als hier ook wat mee zou zijn voor een zeer schappelijke prijs omdat ik dan zelf niet met het chassis hoeft te slepen.

succes Nico
NicoenSarina
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten