[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Niveauregeling : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 12:39 am

Niveauregeling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Niveauregeling

Berichtdoor Sato » do sep 29, 2011 10:11 pm

Dag allemaal,

Ik heb een niveauregeling op mijn Mercedes (model: 300D, bwjaar: 86), maar deze werkt niet. Hoe kan ik testen of deze wel of niet defect is. Heeft deze niveauregeling een ontluchting schroefje of iets dergelijks, waardoor ik het zelf kan oplossen. Graag wil ik dat jullie mij hierbij helpen.

Daarnaast wil ik jullie graag vragen of er een monteur is die Mercedes auto's repareerd. Graag uit mijn eigen buurd: Noord-Brabant. Dus ik wil niet naar een Mercedes garage worden verwezen, maar graag iemand die zelfstandig uitvoerd.

Alvast bedankt voor jullie moeite.
Sato
 


Re: Niveauregeling

Berichtdoor Baris » do sep 29, 2011 10:21 pm

Ik ken een goede monteur die voor zichzelf werkt zijn naam is Jan van Mourik uit Maliskamp ( Den Bosch). Als je zijn naam typt met maliskamp erachter zal je zijn nummer vinden. Hij heeft ook een groot assortiment reserve spullen. Mocht je hem niet tegen komen kan ik je een PM sturen met zijn nummer. Meldt effe mijn naam erbij dan weet hij dat je via mij bij hem terecht bent gekomen. ;)

Gr Baris
Baris
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 254
Geregistreerd: ma nov 29, 2010 11:51 pm
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten