[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
verklikkerlampjes richtingaanwijzers : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 9:17 pm

verklikkerlampjes richtingaanwijzers

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

verklikkerlampjes richtingaanwijzers

Berichtdoor Johannes » za okt 01, 2011 8:58 am

Een paar maanden gelden mijn klokken verwijderd om alle 26 jaar oude lampjes maar eens te verversen.
Gewoon een opfrisbeurt: géén defecten en/of storingen.
Alle lampjes vervangen door 12 volt ( ik meen 1.2 Watt?? ) exemplaren, en raad eens..?
Wat heb ik deze week?? beide verklikkerlampjes van de richtingaanwijzers werken NIET MEER....
De boel weer gedemonteerd en getest: beiden lampjes stuk !! :o
Ik heb ze gewoon vervangen en nu doen ze het weer.
Merkwaardig is dit natuurlijk wel: het waren beiden niuewe lampjes.
Alsof ze aan een overspannings blootgesteld zijn geweest.......
Toeval?? of komt dit vaker voor???
Avatar gebruiker
Johannes
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 217
Geregistreerd: di nov 30, 2010 4:12 pm
Woonplaats: Prov. Noord Holland
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: verklikkerlampjes richtingaanwijzers

Berichtdoor NicoenSarina » za okt 01, 2011 7:06 pm

Hallo,

Ik vervang aan vrachtauto's heel de week lampjes van diverse soorten en maten.
het komt ook bij mij nogal eens voor dat een lampje vrij snel weer overleden is.
Als iemand in de verkoop keten b.v. het doosje uit zijn ...... heeft laten vallen zullen ze best niet fijn vinden. Zitten ze op een goed bereikbare plek dan maak je je eigen er natuurlijk niet druk over, moet je er speciaal twee bijhalen en je halve dashboard opereren dan kan ik me voorstellen dat je even minder blij ben (je heb er nu wel lekker routine in, kun je andere forumleden mee helpen :lol: :lol: ). Overigens zijn er lampen(halogeen in ieder geval) waarvan je het glas niet met je vingers aan moet raken. altijd bij het ijzer of met een doekje erop monteren.

Succes en groeten, Nico
NicoenSarina
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten