[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Auto geeft opeens geen gas meer : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 12:04 am

Auto geeft opeens geen gas meer

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Auto geeft opeens geen gas meer

Berichtdoor Amine » vr dec 23, 2011 9:31 pm

Beste W124 liefhebbers,

Ik rijd momenteel in een oldtimer W124 250D en stond vanavond te wachten bij een stoplicht. Toen ik wilde vertrekken haalde ik de koppeling omhoog en probeerde gas te geven en de motor sloeg uit. Daarna startte ik de auto opnieuw en haalde de koppeling langzaam omhoog waarna de auto langzaam naar voren rolde. Ik probeerde toen gas te geven maar er gebeurde helemaal niks.

Ik heb de auto toen geparkeerd en de motorkap open gedaan, ik dacht dat het aan de gaskabel lag, maar als je die klep heen en weer haalt gebeurt er ook niks.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?

Alvast bedankt voor de tips ,

Met vriendelijke groet,

Benjamin
Amine
 


Re: Auto geeft opeens geen gas meer

Berichtdoor Marcell » vr dec 23, 2011 9:51 pm

Ik heb dat ook eens gehad bij mijn toenmalige 250D hier zitten na de gaskabel nog een paar kogelkoppelingen met stangetjes eraan.
Waarschijnlijk ligt er zo een kogelkoppeling los.

Gewoon even goed volgen en dan vind je hem wel.

succes
Marcell
 


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten