[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Betrouwbare garage Midden Limburg : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 10:04 am

Betrouwbare garage Midden Limburg

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Betrouwbare garage Midden Limburg

Berichtdoor Erwin » di feb 21, 2012 11:53 am

Hallo,

Op technisch gebied ben ik een volkomen leek. Ik heb 2 linkerhanden en geen geschikt gereedschap om werkzaamheden aan mijn auto uit te voeren.

Toch wil ik graag een aantal zaken aan mijn auto uitvoeren:

Op korte termijn:
- Installeren van instapverlichting alle 4 de portieren
- aanpassing in tellerbak doorvoeren. Het controlelampje voor ESP is verkeerd geplaats waardoor bij het contact aanzetten het lampje ernaast gaan branden waar geen icoontje in zit
- ik ben aan het overwegen om een avbandgarde grille te plaatsen

Mogelijk op lange termijn:
toevoegen van een aantal opties zoals bijvoorbeeld passeerhoorn, standverwarming enz.

Nu ben ik op zoek naar een betrouwbare garage in de regio midden limburg die ervaring hebben met W124 en dit voor mij netjes kunnen uitvoeren.

Heeft iemand suggesties?

Ik weet: de dealer is altijd mogelijk maar als het op een andere plaats iets voordeliger kan is dat altijd meegenomen.

Alvast bedankt
Erwin
 

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast