[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ombouw van schakel naar automaat : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 9:06 am

Ombouw van schakel naar automaat

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Ombouw van schakel naar automaat

Berichtdoor BennieBenz » ma jun 25, 2012 11:25 am

Hallo Benz rijders, ik ben met het volgende bezig, ben mijn 250TD schakel aan het ombouwen naar een 250TD automaat
nu stuit ik op de volgende problemen, de bedrading die op de bak komt, die grote stekker met kabel die naar binnen loopt bij het gaspedaal, uit mijn donor auto kon ik hem zo met een kleine stekker van de hoofdbedradingsboom afkoppelen, en dacht dat op mijn bedradings boom die aaansluiting wel zat maar kan hem niet vinden, hoe sluit je dit dan aan??
verder de bedrading van het kickdown schakelaar, 1 draad loopt naar de bak en de andere naar de zekeringkast kun je die er zo bij opzetten of hoe zit dat, de rest is verder allemaal al over gezet, loop alleen even vast op het electronische gebied
graag hoor ik hier wat oplossing of tips en trucs

mvg Bennie
BennieBenz
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten