[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
86'er omgebouwd naar 95'er model? : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 1:42 am

86'er omgebouwd naar 95'er model?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

86'er omgebouwd naar 95'er model?

Berichtdoor Matski » vr apr 09, 2010 3:35 pm

Er worden links en rechts W124's aangeboden uit 85 en 86 die zijn omgebouwd naar nieuw model '95
wat is nu meestal het verhaal hier achter? hebben deze compleet in elkaar gezeten of is het gedaan omdat dit mooier is?
nou ja, mooier vind ik het zowiezo.
is er nou een manier waarop ik kan zien of de auto's slecht waren en daardoor omgebouwd zijn of hoe moet ik dit aanpakken?
ik bedoel hoe weet ik nou of ik iets goeds koop als het niet meer origineel is?

groeten
matski
Matski
 


Re:86'er omgebouwd naar nieuw model, kopen?

Berichtdoor RienderMax » vr apr 09, 2010 7:32 pm

Onze 300TE uit '85 is ook naar 95 omgebouwd , geen idee hoe het gedaan is , zijn dus ook erg nieuwsgierig .

Vrgr Riender en Max
Vrgr Riender en Max
Avatar gebruiker
RienderMax
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 92
Geregistreerd: zo feb 28, 2010 9:10 pm
Woonplaats: Hulst
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re:86'er omgebouwd naar nieuw model, kopen?

Berichtdoor E300 » vr apr 09, 2010 9:28 pm

Ik ben zelf een 300E van 1986 aan het ombouwen naar type 95 omdat ik deze laatste modellen mooier vind. En ik wil deze vol opties maken met oa. Automaat, vol automatische airco dubbele airbag, 4 elektrische ramen, 4 hoofdsteunen, schuifdak, rolo op het achterraam, elektrisch verstelbare stuurkolom, buitentemperatuurmeter, stoel verwarming.
Zoals u kan zien maak ik er wel werk van, en puur omdat ik deze auto nog jaren wil rijden, maar mocht ik hem ooit verkopen dan heb ik zeker 100 foto's van het ombouwen, en ook van het spuiten, want daar ontkom ik niet aan, dus gelijk maar naar volgens mij de mooiste kleur bornit. Maar om een antwoord te geven op de vraag, vraag of er foto's zijn. Ik denk namelijk dat als iemand het doet uit liefde en niet om een hoop ellende weg te werken, dan heeft hij er ook foto's van gemaakt. Tevens kijk goed of alles ook is omgebouwd, denk dan ook aan de achterbumper, handgrepen, kofferbak en het interieur. Ik zie namelijk weinig auto's die echt volledig zijn omgebouwd.

Succes met de eventuele zoektocht.

Groet John
E300
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron