[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Halil300CE : Andere dingen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 8:31 am

Halil300CE

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Halil300CE

Berichtdoor Cees1902 » wo jul 04, 2012 9:52 pm

zaterdag bij deze meneer een auto wezen kijken, maandag een sms verstuurd dat ik de auto koop maar dat ik in frankrijk ben en woensdag weer in nederland, ik zou meteen komen op woensdag om de auto te betalen en op te halen, meldcode en kenteken gevraagd en gekregen van Halil300CE en verzekering opgebeld. krijg ik dinsdagavond in hotel in frankrijk een sms dat de auto verkocht is!! krijg ik woensdag een bericht dat de eerste die hem contact geld in handen geeft de koper is!!nette meneer, kan je goed zaken mee doen, woorden als: een deal is een deal en een man, een woord, zijn aan hem dus duidelijk niet besteed, u bent gewaarschuwd!!
Cees1902
 

Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten