[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
lijst met de meeste relais en hun betekenissen : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 8:04 am

lijst met de meeste relais en hun betekenissen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

lijst met de meeste relais en hun betekenissen

Berichtdoor Donderslag » ma jul 09, 2012 7:23 pm

geachte lezers,
mijn naam is Jan Hiemstra

doordat ik nergens op internet iets kan vinden over diverse relais, van diverse types Mercedes, ben ik bezig gegevens te verzamelen over het type relais en hun werking daarvan.
voorbeeld: 001 545 8205 W124-200-serie kickdownrelais 6 zyl 4 pins vervangrelais 002 5454 6505

zoals hierboven maak ik een lijst met alle relais.
hiervoor heb ik jullie steun wel nodig.
via mail: malle-pietje@hotmail.com
kunnen jullie aangeven welk relais in jullie auto zit.
geef dan op welk type auto - hoeveel cilinder en welk type relais.nummer en de werking ervan.

op deze manier wil ik zoveel mogelijk informatie inwinnen welke verschillende relais in welke auto passen
de zoektocht naar een relais kan dan volstaan naar 1 klik naar mijn PDF-file, welke binnenkort op deze site wordt gezet.
om de zoveel tijd probeer ik een update te plaatsen van nieuwe gegevens/ onjuistheden.

Mercedes schijnt in de loop der jaren vervangende relais hebben gemaakt.
ik hoop dat ik veel informatie krijg en dat dit een welkome aanvulling is voor alle members

mocht dit geen aanvulling zijn dan hoor ik dat ook graag.


groeten Jan Hiemstra
Bijlagen
Mercedes relais informatie.pdf
(190.69 KiB) 233 keer gedownload
Donderslag
 

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten