[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
E220 gasklephuis : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 11:16 am

E220 gasklephuis

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

E220 gasklephuis

Berichtdoor RolandKersten » za jul 14, 2012 10:47 pm

Hallo sleutelaars,

Ben in het bezit van een E220 station uit 1996.
Bevalt heel goed maar soms stoor ik me aan het stationair lopen.
Zeker bij wat warmer weer, waarbij de airco eerder inschakelt, loopt hij onregelmatig.
Als ik de rem ingedrukt houd bijvoorbeeld bij een verkeerslicht schommelt hij tussen de 500 en 700 toeren.
Waarbij hij bij 500 toeren irritant trilt. Kan hem natuurlijk in zijn vrij zetten, dan trilt hij minder maar schommelt nog steeds in zijn toeren. Bij navraag bij iemand die daar wel enige ervaring mee heeft, werd mij vertelt dat dit aan de electronica van het gasklephuis ligt Er zouden mogelijkheden zijn dit opnieuw uit te lezen.
De eerste vraag hier is, wie zou dat kunnen?

Nu heb ik ondertussen wel een tweede exemplaar van het gasklephuis.
Zat eerst te denken deze om te zetten. Qua demontage en montage leek me dat niet zo'n probleem.
Als deze dit probleem niet heeft is het snel opgelost. Maar is dat zo?
Kun je zomaar het gasklephuis omzetten?
Electronica zit nu eenmaal op deze auto. Moet je niet iets resetten?

Kan me voorstellen de accu los te koppelen alvorens te beginnen.
Dus wie heeft hier ervaring mee?

Dus sleutelaars graag jullie advies ofwel mening.

mvgr,

Roland
RolandKersten
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 358
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 11:00 pm
Woonplaats: Waalre
Roepnaam:
Type wagen: E220T
Bouwjaar: 1996
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten