[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
raammechanisme achter verwijderen lukt bijna : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 8:18 pm

raammechanisme achter verwijderen lukt bijna

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

raammechanisme achter verwijderen lukt bijna

Berichtdoor PatriciArie » di aug 14, 2012 8:59 pm

Na lang getobt te hebben met het deurpaneel verwijderen dient zich het volgende aan. Ik zou graag de motor met mechanisme uit de deur halen om het een en ander goed schoon te maken. Het is namelijk zo dat de bekabeling naar mijn defecte achterramen na meting normaal functioneerd. De motor van het raam reageerd ook op het infrukken van de knop, je hoort hem tikken. Nu kan ik die klacht wel terug vinden op het forum, maar niet hoe je het beste de boel uit de deur kunt halen. Ik heb reeds de bouten en moeren van de motor los + de bout bovenin en onderin bij de rail. Alles zit dus al los, alleen blijft hij boven hangen op een haakje of iets dergelijks en ik krijg het niet omhoog. Iemand een tip om dat zonder de boel te mollen te doen? Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar ik heb geen idee wat......

vast bedankt,

gr
Arie (en Patricia)
PatriciArie
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 20
Geregistreerd: do jun 28, 2012 7:57 pm
Roepnaam:
Type wagen: 260E 4-MATIC
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten