[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
robreinieren : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo mei 01, 2024 9:28 am

robreinieren

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

robreinieren

Berichtdoor robreinieren » zo mei 16, 2010 11:22 pm

Hoi,

Ik ben Rob (29jr) en ik ben als het goed is eind deze week een fijne W124 rijker.
De koop is onder voorbehoud van een proefrit. Verkoper heeft de wagen uit Belgiƫ gehaald maar nog niet ingevoerd.
Hij heeft geen groene platen dus ik kon geen proefrit maken. Ik heb met hem afgesproken dat op de dag dat ik het eendagkenteken voor RDW keuring een testrit zal maken en dan zal bepalen of de koop definitief wordt.

Heeft iemand nog tips of extra aandachtspunten waar ik bij deze rit op moet letten?
Het betreft een W124 200E uit 1986 met 81.000km.

Wagen vertoont geen roest op 1 piepklein plekje aan de binnenkant van het voorscherm en de krikpunten zijn reeds gelast vanwege roestvorming.
Die gelaste krikpunten zijn toch geen groot probleem?

mvg, rob
robreinieren
 


Re:even voorstellen

Berichtdoor Harald » zo mei 16, 2010 11:38 pm

hij moet alle apk-afkeur punten aanpakken, dus ook de krikpunten als ze zwak zijn
dus feitelijk is de auto op apk-punten in ieder geval in orde als hij naar de RDW gaat

voor zwakke andere punten neem iemand mee met kennis of ervaring
altijd goed als je naar een auto gaat kijken
Harald
 


Re:even voorstellen

Berichtdoor Harald » vr jun 11, 2010 6:15 pm

en had je de auto nog aangeschaft?
groetjes
Harald
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten