[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Motor management systeem belangrijke vraag ! 230E : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 11:10 pm

Motor management systeem belangrijke vraag ! 230E

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Motor management systeem belangrijke vraag ! 230E

Berichtdoor Groove_champion » wo sep 25, 2013 12:55 pm

Dag allen,

Je hebt 2 injectiesystemen op de 230E zitten dacht ik. Een met labdasonde,temperatuurvoeler in luchtfilter en iets meer sensoren in de cilinderkop. En je hebt de versie zonder labdasonde,tempvoeler in het luchtfilter en met minder sensoren in de kop.

Zo op het oog lijkt me dat de enige toevoeging aan de kabelboom van de motor. Mijn vraag is dus KAN ik alleen de computer omwisselen. Maw Ik heb zelf een uitgebreid injectiesysteem, kan ik daar zo de computer op zetten van de simpelere variant?

Mijn doel is om het te laten werken zonder die "extra" sensoren.
Werkt dit gewoon normaal zodat de "extra" sensoren geen functie meer hebben maar wel gewoon kunnen blijven zitten?

Naar mijn idee is dat simpelere systeem iets bedrijfszekerder.
Avatar gebruiker
Groove_champion
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 332
Geregistreerd: do okt 20, 2011 2:32 pm
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten