[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Nieuwe speakers : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo mei 01, 2024 9:41 am

Nieuwe speakers

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Nieuwe speakers

Berichtdoor ed250d » vr nov 19, 2010 5:17 pm

Hallo, Ik heb nieuwe speakers gekocht voor in het dashbord en in de hoedenplank [ Rockford Fosgate p142 ]. Nu zitten de speakers voor in het dashbord er al in. Maar achter kan ik de roosters niet los krijgen :? Ik ben maar gestopt want anders gaat er meestal iets kapot als er meer kracht moet worden gebruikt. Aangezien voor alles zo simpel ging. Ben ik bang dat ik iets over het hoofd zie. Wie o wie kan mij hier een antwoord op geven. Hoe krijg ik de achterspeakers eruit? Het is trouwens een hoedenplank met vakken waar de hoofdsteunen in weg vallen.
ed250d
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 28
Geregistreerd: vr okt 15, 2010 2:55 pm
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re: Nieuwe speakers

Berichtdoor wimrleewis » ma nov 22, 2010 5:29 pm

Hoe klinken deze speakers? en wat kosten deze voor in het dashboard ?
Ik heb gezien dat die van mij niet best meer zijn.
wimrleewis
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten