[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Brandje ruitensproeier : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 11:27 am

Brandje ruitensproeier

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Brandje ruitensproeier

Berichtdoor Hanegem » vr nov 29, 2013 11:30 am

Vaniochtend even schrikken. Bij het wergrijden al zo'n nare brandlucht van smeltend plastic. Ik kon echter niets vinden. Toch maar verder gereden. Gelukkig had ik mijn Tomtom nog niet op de voorruit geplakt. Daardoor kon ik net onder de motorkap vlammetjes zien. Meteen gestopt, contact af en weg. Opnieuw gestart en meteen weer raak. Sproeier aangezet en brandje zo geblust. Contactje van de verwarmde ruitensproeier losgekoppeld en meteen twee nieuwe ruitensproeiers gehaald.

Waarschuwing voor iedereen. Beter vooraf vervangen want na een jaar of dertig kan het door corrosie oid wel eens heel nare gevolgen hebben. Ik was er gelukkig op tijd bij en ook geen schade aan de lak van mijn motorkap.
Hanegem
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten