[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Interesse in tekeningen van de W124? : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 1:52 pm

Interesse in tekeningen van de W124?

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Interesse in tekeningen van de W124?

Berichtdoor RNRS001 » vr feb 14, 2014 8:49 pm

Hallo,

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen; ik kan heel goed tekenen. :)

Ik vind verder dat wanneer je iets goed kunt, je dat gewoon mag zeggen, net als dat je kunt zeggen dat je iets niet kunt. Ik kan bijvoorbeeld voor geen meter schilderen. Maar dat terzijde.

Ik kan dus heel goed tekenen, maar verdien er verder geen geld mee. Ik teken slechts met potlood op wit papier, dus geen kleurentekeningen. Ik ben van school uit afgestudeerd tekenleraar, maar heb geen baan in die sector, en zo sta ik nu al een paar jaar ongeschoold werk te doen, want de pijp moet roken.

Wat ik me echter afvroeg is of hier mensen geïnteresseerd zouden zijn in tekeningen van de W124? Het is niet zo dat ik er honderden Euro's voor vraag, maar ik ga uiteraard niet voor niks zitten tekenen. Ik dacht zelf aan een bedrag van rond de 70E exclusief lijst. Het is immers niet zo dat ik binnen 2 uur klaar ben, dit is dik een avond werk. Ik heb verder geen voorbeelden van de W124, dus kan er niets van laten zien. Wel wat ander werk, zie bijlages.

Is hier sowieso interesse in? Of zou niemand dit aan de muur hangen? En dan heb ik het niet over prominent boven de TV (grote kans dat vrouwlief dat niet leuk vind ;)), maar mijn ouders hebben bijvoorbeeld iets bij de trap hangen van mij etc. Een andere auto zou uiteraard ook kunnen.

Graag hoor ik hoe jullie hier tegenover staan. :)

Sebastiaan
Bijlagen
Afstudeerproject_cars.jpg
Afstudeerproject_cars.jpg (49.17 KiB) 794 keer bekeken
2005ScaniaRserie.jpg
2005ScaniaRserie.jpg (371.61 KiB) 794 keer bekeken
RNRS001
 

Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten