Google-vertaling van: Für die Motoren OM621 kann man....t/m.....muß umgehend getauscht werden.
Bij de OM621 motor kan de ketting worden gecontroleerd door met een 2-mm les, je voelt spanning tussen wiellager en het web van de cilinderkop. Er zijn drie mogelijkheden:
1. De les past goed tussen.
De verlenging van de ketting is minder dan 6mm en het hoeft niet te worden vervangen. Het kan nodig zijn om de in aanmerking te komen tijdstip van de inspuitpomp te corrigeren en te verifiëren.
2. De les past juist nu, of gewoon tussen de instanties.
In dit geval de rek is ca.6mm. In dit geval zijn de vervanging van de ketting nodig. Zo ja, meteen niet mogelijk, dan in de nabije toekomst, kan het zijn zowel de start van de levering, en controleer de timing en corrigeren. Het corrigeren van de timing die u nodig hebt een offset om de juiste disc veer (de kleine stalen halve maan), dat wordt gebruikt tussen de nokkenas en de nokkenas wiel en voorkomt dat de rotatie van het tandwiel op de nokkenas. De correctie van het belastbaar tijdperk wordt alleen worden uitgevoerd als de vertraging meer dan 6 ° van de krukas draaien, want je zult het verbreken van een zuiger risico op een klep. In het licht van de verwachte hoeveelheid werk om een nieuwe keten te installeren wordt sterk aanbevolen.
3. De les past niet er tussen.
De ketting moet direct worden vervangen.
Als je een beetje logisch nadenkt snap je wat er staat.....