[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
stappenmotor in/uit schakelen : LPG Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 5:23 pm

stappenmotor in/uit schakelen

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

stappenmotor in/uit schakelen

Berichtdoor Rico » vr feb 22, 2013 7:46 pm

beste MB rijders sinds kort heb ik er een 300E bij. op gas.het gas is een drama maar daar ga ik hem voor naar garage brengen.maar de vraag is ,binnen naast mijn omschakelknop benzine/gas.daar zit nog een knop.uittrekken en induwen.nu heb ik de stroomdraden gevolgd,en ik kom uit bij de stappenmotor,daar zit de draad mee verbonden.als ik de motor start op benzine en hij loopt stationeer,en ik trek de knop uit dan ga de motor harder lopen,in duwen weer zachter.het lijkt wel een soort choke effect.de vorige eigenaar wist het ook niet .weet nou wel wat de knop doet. mijn vraag is. wat heb het voor nut.hij heeft niets met gas temaken.wie kan mij het nut van deze knop vertellen.alvast bedankt
Rico
 

Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten